Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.11.2008 16:15 - „Адаптивност и нестандартност на личността в условията на глобализация”
Автор: aleksis Категория: Лични дневници   
Прочетен: 985 Коментари: 0 Гласове:
0



„Адаптивност и нестандартност на личността в условията на глобализация” това е заглавието на учебник на една от преподавателките ми в СУ.

Още когато прочетох това заглавие нещо силно ме притесни и впечатли, изпита беше преди 3-4 години, но и днес това заглавие, тази тема не ми дава мира.

Благородно завиждам на хората, които знаят точно какво искат и точно как да го постигнат.

Преди време си мислех, че и аз ще разбера, но сега нещо ме съмнява.

Не съм адаптивна или по-скоро така ми е по- лесно, новото ме плаши до такава степен, че просто замръзвам на място, мога да бъда „нестандартна”, но сигурното си е по-сигурно.

И така в тези условия на глобализация хората като мен амбициозни, но несигурни и трудно адаптивни сякаш сме заспали зимен сън и сънуваме как това не ни харесва, как се будим и тръгваме напред.Дали ще се събудим за да погледнем смело света, а не със сегашния уплашен поглед зависи само от нас.

За себе си незнам! Аз винаги намирам оправдание и залагам на сигурното и така всеки ден ставам все по-недоволна и ядосана на себе си!

Поздрав за всички, които смело вървите напред и УСПЕХ !




Гласувай:
0



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: aleksis
Категория: Лични дневници
Прочетен: 25763
Постинги: 11
Коментари: 10
Гласове: 78
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930